• Strona główna
  • O nas
  • Aktualności
  • Szkolenia
  • Coaching
  • Regulacja Stresu
  • Wolontariat i NGO
  • Galeria
  • Inspiracje
  • Kontakt
  • RODO
  • Zmiana

    Co to znaczy zarządzać zmianą?

    Wszystko zależy od tego, CO nazwiemy zmianą. Wtedy będziemy wiedzieli, czym zarządzamy :).

    Podczas wielu szkolen wyszło nam, że... zmianą jest to, co ty sam nazwisz zmianą w danym momencie. Z tego wynika wiele pomyłek. Na przykład menadżer wprowadza w swoim mniemaniu wielką zmiane, a dla pracowników, to nic takiego. Często bywa tez odwrotnie. Menadżer myśli: szybko to wdrożymy. A dla pracowników okazuje się to byc wielką zmianą, którą warto, aby ktoś pozarządzał, pomagajać im przez nią przejść nie tyle szybko, co optymalnie po względem jakości drogi i jej czasu.



    wstecz