Jako trenerzy i jako ludzie
- jesteśmy ciepli i otwarci na potrzeby klienta – dzięki temu tworzymy bezpieczną atmosferę do skutecznej zmiany, ludzie lubią do nas przyjeżdżać i czekają na kolejne zjazdy
- budujemy zaufanie - na każdym szkoleniu poza warsztatem budujemy prawdziwe relacje z Uczestnikami, dzięki czemu mają oni odwagę, aby ćwiczyć, a potem wdrażać nowe dla siebie narzędzia
- jesteśmy dobrymi obserwatorami – dzięki temu potrafimy udzielić precyzyjnej informacji zwrotnej
- jesteśmy profesjonalistami – znamy się na tym, co robimy, dzięki czemu nasi Klienci korzystają z naszych kompetencji: wiedzy, doświadczenia oraz poczucia humoru
- jesteśmy otwarci - Uczestnicy wiedzą, że mogą nam zadać każde pytanie i zgłosić każdą wątpliwość - nie muszą się z nami zgadzać; dla nas ważna jest autonomia ich myślenia i swobodny wybór tego, do czego są przekonani
- lubimy dobrą organizację - nasi partnerzy z działów HR doceniają nas za porządek w dokumentacji, punktualność, bieżącą wymianę informacji, rzetelne podsumowania projektów
Poczytaj, co piszą do nas Uczestnicy
Uczestnicy piszą o nas